søndag 15. april 2012

bursdagshelga - godt i hjertet

Dette har rett og slett vært en utrolig herlig helg.
Det er bare så utrolig mye GODT som har skjedd. Det føles godt i hjertet mitt. Jeg har fått så mye liv, kjærlighet, vennskap, friskhet og glede. bursdagsfeiringen har slitt meg totalt ut, men det spiller ingen rolle,for jeg har det godt inni hjertet mitt.

Fredag var det bursdagsfeiring med familie. Det var kjempe koslig. Jeg er så glad jeg har dem. kjærligheten er sterk.

Lørdag var jeg på bursdag til min stemor. Mye liv og røre og ut i frisk liv. Herlig. Jeg fikk også sett solnedgangen sammen med kjæresten min.

I kveld har jeg feiret med venner. Jeg har ikke sett dem på lenge, så det var utrolig godt. Det er jo heiagjengen min. Jeg fikk masse fine gaver og gode klemmer. Vi spilte spill, Lars sang en nydelig sang til meg og vi pratet sladder. herlig.

Helgen har varmet hjertet mitt. Jeg har fått masse friskt innputt og motivasjon til å kjempe videre.
Takk til alle som gjorde helga mi så bra.
Nå er jeg jammen sliten, men det gjør godt på innsiden.

~Frida~

1 kommentar:

  1. Fantastisk Frida!
    Jeg er så glad på dine vegne.
    Du fortjener å ha det godt-
    Det lyser glede ut av øynene dine!

    SvarSlett

gode ord dør sist