lørdag 12. januar 2013

første middag "ute".

Jeg glemte å skrive om en annen positiv ting som skjedde i dag. Jeg var nemlig ute å spiste middag for første gang på mange år. Altså spise en normal middag på normalt vis. Dvs ikke overspise eller kaste opp, ikke pirke, ikke krydre osv. Jeg og min kjære mor, som jeg var så heldig å være med spiste en normal og koselig middag sammen. Det var ingen spiseforstyrrelse med på middagen. Her var det bare Frida og mamma.
Jeg er litt stolt over det, selv om jeg må tenke meg godt om for å tenke friskt rundt det. Betale penger for noe som gjør meg skitten liksom, særlig. fysj! Men jeg vet at det ikke er min tanke. Jeg skal tenke at jeg gjorde noe veldig friskt, og det var det JEG som valgte. Jeg gikk et stort skritt mot å nå målene mine.
Et av målene mine er at jeg skal kunne kose meg med en normal posjon sammen med andre, så jeg trenger å øve meg på det. Nå har jeg bevist at jeg klarer det. Flagget til topps for den. Og takk til mamman min som delte seieren med meg.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist