tirsdag 10. desember 2013

poem

stormen herjer som en evigvarende krig
Jeg er svak, sliten og redd
Tankene surrer, og gir meg en kvelende strid

Jeg kjemper, men elven er for stri
og vinden er for sterk
jeg kjemper likevel
selv om kroppen er full av verk

selvhatet herjer som kniver på mitt indre
et evig jag, ingenting kan lindre

hadde jeg bare vært fri fra dette
kunne jeg reise meg og lette

Jeg er på evig jag etter frihet
jeg vi være i tet.

så stormen herjer og jeg kjemper
uansett hva, smerten ei demper.

så kjære frihet, redd meg
kjære frihet, vis meg vei

~Frida~

2 kommentarer:

  1. Inviter Jesus Kristus inn i livet ditt, Frida! Han har overvunne djevelen, og Han både kan og vil hjelpa deg!
    Han kom mellom anna for å setja fangar fri :-)
    Julehelsing frå Ingvild

    SvarSlett
  2. Hei Frida! Du er så vanvittig tøff og sterk! Vet det ikke ble jul som du hadde tenkt i år. Sender uansett tusen juleklemmer din vei, og håper julen blir så bra den bare kan! Riktig god jul, Frida, tenker masse på deg!
    Stor klem

    SvarSlett

gode ord dør sist