lørdag 24. mai 2014

JEG TOK KONTROLL

I dag tok JEG kontrollen tilbake! og det føles herlig! mestring er en gull verd følelse som fyller kroppen med lykke! Endelig sier jeg bare....

Det har egentlig vært en veldig tøff dag. Vertfall første del av dagen. Den gikk med på å spise måltidene mine... spiste maten og var fornøyd, overbevist om at jeg skulle klare hele pakka, altså spise og beholde... men nei, etter måltidet kjørte sykdommen på full rulle, og jeg klarte det ikke.. jeg klarte ikke å stå i kjøret, selv om jeg egentlig visste at det ikke var noe problem for meg... ergo, det endte med at jeg leverte både frokost, lunsj og middag rett i dass, rett og slett...
Mellom måltidene var jeg mest fjern og ville bare overspise mer, men jeg har selv sagt til personalet at jeg ikke ønsker at de skal gi meg muligheten til det. så da ble det slik.. ingen overspising...
Etter middagen sovnet jeg utenfor baderomsdøra av utmattelse...

Etter det hadde jeg anfall og dissosierte, men så brukte jeg og de som jobber her mange tekniker for å få meg tilbake, og når jeg endelig kom tilbake hadde jeg en veldig lang og god samtale med personalet.. det gjorde utrolig godt, og vi fikk snakket ut om mye... jeg føler meg veldig mye bedre nå..

Så klarte jeg å levere fra meg noe jeg ikke skulle ha...

faen, jeg må skrive fort, må levere inn dataen til nattevaktene kommer....

poenget mitt er at jeg i dag har tatt mange gode valg.. kanskje det viktigste er at jeg klarte å bryte bulimimønstret og heller spise et måltid jeg klarte å beholde... i tillegg har jeg spist litt sjokolade og drops... kryss i taket! Det føles herlig å få slippe å henge over do å spy pizzabit etter pizzabit...
Jeg klarte det...

Resten av kvelden har jeg drevet å spilt inn musikk jeg selv har skrevet og komponert...utrolig godt å få til det endelig.. nå er det bare å produsere...

Jeg er så glad for at jeg har greid å ta kontroll over så mange ting i dag.. fordi det har mye å si for hva som skjer fremover...

nå skal dataen inn, snakkes i morgen!


~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist