torsdag 15. mai 2014

update

Nå er jeg på Østmarka på A4, hvor jeg har vært mange ganger før. På den avdelingen det er OK å være, og jeg kjenner folk rimelig godt her, og det synes jeg er greit. Men siden denne innleggelsen ikke handler om spiseforstyrrelsen, er det litt andre regler som gjelder og fokus på helt andre ting. Jeg har jo slitt veldig med maten en stund nå, men i det siste har det vært rimelig stabilt inntak, selv om det skjærer seg noen ganger. Det er godt å ikke ha matproblematikken på nakken hele tiden liksom... selv om det går veldig opp og ned... men det går på et vis da..

Jeg vet ikke noe om hvor lenge jeg blir her, men jeg håper det ikke blir så utrolig lenge. Jeg har liksom ikke tid til dette. Jeg håper det jeg sliter med ikke varer så veldig lenge. Jeg vil komme meg raskt tilbake på DPSN og fortsette den gode behandlinga jeg har påbegynt der sammen med DPS-gjengen. Og psykologen min har jo sagt at det er det som skal skje, så da må jeg vel bare tro på det. Selv om jeg har litt vanskelig for å tro det helt 100%.

I dag skulle jeg egentlig på butikken og kjøpe litt forskjellig stash og godis + Fridamat, og det skulle jeg få lov til. Jeg skal få lov til å dra en dag i uka. Da forberedte jeg meg på det, og denne butikkturen skulle skje på seinvakta, men det ble ingenting av, og da ble det altså litt feilkobling i hodet mitt. Jeg har blitt flinkere på mange ting, men det å takle forandringer eller takle det som ikke blir som jeg tenker eller ser for meg, det er jeg fortsatt MEGET dårlig til. Jeg lurer på hvordan jeg skal lære meg det altså.
Uansett, DET BLIR BUTIKKTUR FRIDA, BARE i morgen liksom... bah..

I morgen kommer også mammsen en tur, med litt ting og tang til meg. Hun skal bla ta med klippemaskina mi, for jeg ser ut som en heks på håret, og sidecuten må klippes for å si det slik. Og denne gangen skal jeg gjøre det SELV. Hah..

Jeg sitter også å funderer på om jeg skal kjøpe meg en ny pakke røyk i morgen, eller om jeg rett og slett skal SLUTTE...??
hmm, vanskelig.. eller egentlig er det ikke så vanskelig, men det er kjipt da.. vi får se hvordan det går.
Jeg røyker uansett ikke noe mye da.. det er snakk om maz 4 sigg per dag.

vel, det var en liten update fra østmarka. Cya people!

~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist