tirsdag 21. juli 2015

Noe step of the time

Uro
tvang
handling...
et evig mønster i bulimi eller anoreksi. Jeg lengter sårt etter frihet. Jeg vil ikke være med på dette lenger. Alt gjør vondt hele tiden. Hvis jeg bare fant veien ut...
jeg har prøvd i elleve år nå,men det begynner å gå opp for meg at det er et umulig prosjekt å klare alene. Jeg trenger profesjonell hjelp til å overkomme denne sykdommen. En helhetlig behandling som passer perfekt,eller som jeg passer perfekt til.
I forrige uke fikk jeg vite at jeg har fått et behandlingstilbud på Blakstad utenfor Oslo.  Det var en gledens nyhet for meg og alle rundt meg. Jeg vil bare komme igang. Jobben fremover blir å holde ting i sjakk.
Ikke la sykdommen ta over. Jeg må ikke la sykdommen ta over rattet bare fordi jeg vet jeg får riktig hjelp. Det er der fella har ligget før. Så nå blir det noen tøffe måneder. Men jeg har som mål å fortsette med å ha en fin sommer,og ta tak i ting før det går for langt.
Jeg skal fikse dette. Jeg skal mestre det og vinne denne kampen til slutt..en dag i gangen.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist