mandag 6. desember 2010

jeg spiser mer enn hele afrika! TIL SAMMEN!

greit, det var vel kankje en liten overdrivelse. men dere skjønner greia?!?
pointet mitt er at alle pengene jeg bruker på mat iløpet av ett år, fint kunne vært brukt på alle de sultne og syke i Afrika. tenk deg uttrykket i de fantastiske små ansiktene hvis de hadde fått spist 1 kg sjokolade eller 3 kjekspakker. jeg ville gladelig gitt bort maten, tenker jeg. sykdommen hadde nok frivillig reist til H*******e.
jeg bare mener at jeg satt med en ganske ekkel følelse i meg i går kveld, da jeg så på leger uten grenser. der sitter jeg og hiver i meg alt fra pizza,pasta og sjokolade og is, mens barna på tv-n kjemper om det 5 og siste riskornet. JEG SKAMMER MEG! og det verste er, at jeg må gå å kaste opp denne maten som tusener kunne overlevd på.
jeg vurderer sterkt å fortsette med hamstringen av mat, låse den inne i et megasikkert skap med bulimi-lås på. deretter reise til Afrika og gi alt til barna der. det hadde vært fantastisk!:D
foresten, jeg synes leger uten grenser er helt fantastiske! de gjør en beuringsverdig og fantastisk jobb. de trenger all støtte de kan få. kanskje jeg skal hive med på.
Nei Faan, jeg er jo blakk ...
(selvironi<3)


hva synes du om leger uten grenser?

Lea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist