fredag 15. april 2011

attenårs-feiring

Jeg vil begynne dette innlegget med å fortelle litt om bursdagen min. Altså min 18- årsdag. Jeg utelukker alle sykdomsfaktorer når jeg forteller denne gang. Jeg begynte dagen med en herlig dusj etterfulgt av MAX Frida-velvære med fotpleie,hudpleie, sminking, prøving av klær etc... Spenninga og iveren fyllte meg etterhvert som klokken nærmet seg fem og bursdagsfeiring. Jeg ante ikke hva familien min hadde stellt i stand, men jeg visste ut i fra hvordan de er som personer at jeg kom til å bli veldig glad.
Klokken fem entreet jeg ferdigpyntet og klar, et rom som var opppyntet med ballonger,gaver, tulipaner, gult og grønt, roser og mine fantastiske nærmeste som stod og sang bursdagssangen for meg. Jeg ble veldig rørt.
Det var kjempe nydelig pyntet og stemninga var på topp hele feiringa.
Jeg fikk utrolig masse fine gaver også. Det som var så bra, var at alt jeg fikk i gaver kan brukes nå. Jeg fikk alt fra smykker, armbånd, fotpealing, kremer, klær, sminke, veske,ullsokker, varmeflaske + mange nydelige motivasjonsting. Jeg fikk blant annet et nydelig bilde av vennegjengen min. Tårene rant under hele gaveopppakkingen. Spesielt når jeg leste kortene. MASSE MOTIVASJON! Jeg kan ikke beskrive hvor glad og godt det føltes å være Frida akkurat der og da. Dagen ble så perfekt som den kunne blitt ut i fra min situasjon. Jeg takker familie og venner for at de gjorde attenårsdagen min så bra.

jeg og kjære<3

tantekos

roses


deilig fruktfat

jeg fikk sølvarmbånd av min kjære



som en unge igjen når jeg åpner gaver

kreativ kjæreste jeg har <3



et nydelig motivasjonsbilde jeg fikk av vennene mine.
jeg må også nevne at kjæresten min sang og spilte "bed of roses" for meg. Jeg bare satt der pal og tenkte på hvor heldig jeg er som har han i livet mitt og nøt den vakre sangen. Han har aldri sunget så bra før. Jeg følte at han sang med hele sitt hjerte. Tenk at han er bare min!

Jo, dagen ble helt fantastisk!

Jeg legger ut bilder av diverse gaver jeg fikk litt senere.

~Frida~

3 kommentarer:

  1. Så fantastisk!
    Høres ut som en ypperlig attenårsdag med masse kjærlighet og glede, det er jo det vi trenge. Kjære, gode, snille søte deg - jeg er såå! glad i deg, og heier på deg hver dag!
    Livet skal leves, og kjempes for

    <3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Herlig:D Virker som du hadde en fantastisk bursdag med familie og masse kjærlighet og glede, tross omstendighetene. Tenker masse på deg kjære<3<3 Stå på videre, jeg heier på deg!

    SvarSlett
  3. Høres ut som du hadd ei kjempefin feiring :D Du? Kor har du kjøpt den utrolig fine jakka di?? :)

    SvarSlett

gode ord dør sist