tirsdag 10. mai 2011

første dag snart bestått

Trosse trosse...
Jeg kan gledelig meddele at jeg hittill har klart å beholde alle måltidene i dag.
Jeg sov rimelig lite i natt, så jeg sovnet rett etter frokost, og sov helt frem til lunsjen.
Etter lunsj tok jeg er god dusj og satt litt ut i sola. jeg har hatt samtale med legen også.
alle er glade på mine vegne. er jeg? Jo, Ja, JESS! det føles godt å endelig ha tatt valget om å begynne på veien. Det er det eneste riktige. Maten er medisin prøver jeg å tenke på. Den er livsnødvendig og den er det eneste som kan føre meg til frihet.
Mye angst, mye kvalme med å ha mat i magen igjen, mye ambivalens, men jeg har klart det hitttil.
Mamma er også på besøk, så jeg regner med det blir en liten trilletur etterhvert.

Igjen må jeg bare få takke alle sammen for de utrolige kommentarene på forrige innlegg.
Jeg leste dem for miljøkontaken min og mamma. De er målløse. Dere er fantastiske.

Så, cred til meg for dagens innsats!
~Frida~

5 kommentarer:

  1. Kjempe bra at du har bestemt deg for å bli frisk! Alle som leser bloggen din, inkludert meg, støtter deg! Det er så utrolig mange grunner til å bli frisk, bare tenk på at det er sommer snart! Dette kommer du til å klare, det vet jeg! :) Vi er her alle og heier på deg!

    SvarSlett
  2. Fantastisk at du har klart deg gjennom dagens utfordringer! Du må bare stå på! Selv om jeg ikke kjenner deg, så merker jeg at jeg virkelig bryr meg om deg. Jeg synes utrolig synd på deg for at du har slitt med dette så lenge, og jeg håper virkelig at du finner veien ut av det! Du fortjener et friskt, langt og godt liv! Stå på, vi heier på deg!! :)

    SvarSlett
  3. kjempe bra vennen! :D stå på skikkelig fremover, så ska du sjå d bli likar :-) <3
    plingadi<3

    SvarSlett
  4. Hei! Har ved en slump kommet over bloggen din, og ville bare si noen ord.

    Du er et vakkert menneske, ei vakker jente Frida! Jeg heier på deg, og vet innerst inne at du kommer til å klare deg helt fint, denne gangen også!
    Gratulerer med første dagen i ditt nye liv, håper veien tilbake ikke blir alt for tung.

    Ønsker deg alt godt her i livet!

    SvarSlett

gode ord dør sist