søndag 1. mai 2011

jojo-dag

Denne dagen har vært alt fra kjedelig, angstfull, urolig, koslig, grei, uutholdelig og fæl...
Følelsene og tankene minner litt om en jojo for å si det sånn.
Jeg har brukt mye tid på å klippe ut bilder og limt på fargerike plakater som jeg har hengt opp på veggen.
Rommet mitt ser ikke ut som et kjedelig instutisjon/sykehusrom nei.
Innimellom timene og måltidene har uroen og angsten herjet litt. Men jeg har prøvd så godt jeg kan å takle det på en god måte, og ikke med masse trening. Jeg tenker mye på morgendagen.
I morgen er det veiedag, møtedag og endringsdag. Jeg er veldig spent på alt, og om jeg får igjennom forslaget mitt. Jeg håper av hele mitt hjerte at jeg får en sjangse, for dette er virkelig sjangsen min.
Jeg orker ikke mer av slik som det er nå. Jeg trenger en ny start.

Ellers har dagen vært rolig her på østmarka. Det kjennes at det er søndag. Jeg har sittet litt ute i sola og fått litt sommerfølelse. Jeg har fått snakket en del med kontakten min om mine tanker rundt kostlisten. Jeg har vært lei meg fordi jeg egentlig skulle vært på konfirmasjon til søskenbarnet mitt sammen med min kjære familie. Det har vært tungt å tenke på at alle er samlet og koser seg, mens jeg sitter her. Heldigvis lovde de meg å ta masse bilder og filmer.
Nå er det bare å håpe på at alt går bra i morgen.
~Frida~

1 kommentar:

gode ord dør sist