mandag 2. mai 2011

møtereferat, tanker,luftetur og gulerøtter...

Jeg er så skuffet, motløs og oppgitt...
Jeg fikk ikke gjennom forslaget mitt i dag. Opplegget her skal fortsette som det har gjort.
Jeg fikk ikke en sjangse en gang. De mener det er for tidlig å begynne å spise vanlig mat.
De mener også at opplegget med at jeg har et ukentlig krav på vektoppgang, hvis ikke pøser de på med flere kalorier, vil gjøre at aktivitetsnivået mitt reduseres. Nettopp fordi at jeg ikke ønsker mer mat. De har hatt utrolig gode resulater med dette tidligere, og har tro på at det skal gå med meg også.
Personlig er jeg sint og forbanna på hele greia. Jeg var klar til å begynne på nytt med nytt opplegg.
Jeg hadde virkelig tro på det. Siden jeg har så mye tvang, skal jeg begynne på en ny medisin i dag. Anoreksien brølte og nektet, men jeg får gjøre så godt jeg kan å bare svelge.
Det er en type antidepresiv medisin som visstnok skal hjelpe både på humøret og tvangen.

Jeg har også gått opp i vekt siden sist mandag. 800 g faktisk. Derfor ble ukas belønning at ikke sondematen ble økt. Jeg hadde vertfall ventet meg noe mer "gulrøtter" i å med at jeg faktisk har klart å gått opp såppas mye. Jeg trenger å kjenne at det er verdt det. Vi ble heller enige om at hvis jeg går opp minst 700g til neste mandag, skulle jeg få flere goder.
Så nå er det bare å trosse for å slippe både sondematøkning, for å få mer frihet og aktivitet, og oppfylle noen av ønskene mine.

Ellers har dette vært en utrolig tung og dårlig dag. Mye angst, uro og vonde følelser, pga at jeg jeg ikke fikk ønsket mitt oppfyllt. Heldigvis kom mamma på besøk en tur. Jeg fikk både fotmassasje og ryggmassasje.
så trillet vi en tur på ladestien etterpå. Jeg fikk også pakken jeg bestilte meg fra hennes & maurits. Det er kjempe herlig med nye klær og farger. Siden jeg får støtte fra nav, kan jeg tillate meg litt slike ting nå.
Jeg trenger jo farger, ikke sant!






Jeg savner å leve. Jeg savner frihet. Jeg savner vennene mine. Jeg har så utrolig lyst å hjem.


Jeg skal ukentlig tenke ut eventuelle goder jeg kan få hvis jeg oppnår vektkravet.
Jeg har skrevet ned noen forslag her.
- mulighet til bilturer
- frysørbesøk
-lengre tid enn 15 minutters trilletur
- gåturer
- permisjon hjem
-kino

noen som har noen fler forslag til meg?

Ellers vil jeg takke for alle tilbakemeldingene jeg får på innleggene mine. Jeg får liten tid til å svare så mye, og det beklager jeg virkelig. Men dere skal vite at jeg leser alle kommentarene og de blir godt motatt i hjertet mitt. Dere er så gode. TAKK!

Stor klem til alle der ute <3

4 kommentarer:

  1. Huff, det var ikke godt å høre. Jeg fryktet at det var slik det kom til å bli, for jeg har vært i en svært lignende situasjon selv. Jeg følte at "teamet" ikke hørte noenting på meg og dret i mine følelser kg min motivasjon. Typisk at de skal være slik. Jeg husker jeg hulket som bare det hver gang jeg hadde felles møte og fortvilet forsøkte å få frem mine synspunkter til ingen nytte... Men det var verdt kampen jeg måtte ta for å oppfylle deres krav mot at jeg fikk mine goder. Jeg livet deg, det virker håpløst, men det er verdt det! Det er så herlig å oppnå slike belønninger når en må kjempe så hardt.

    Veldig glad i deg, har stor tro på at du skal klare dette, for verden er så veldig glad i deg<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Æ syns shopping-tur e et fint gode da :D

    Æ e lei for at du e skuffa og sint <3 Men æ har tru på at du klare det her sjøl om det ikke vart sånn som du hadd tenkt. Og æ håpe medisinen din virke!! :)

    Du e flink <3 Fortsett å trosse og kjempe, det BLIR bra og det BLIR bedre!!!

    Stor klem te ei jente som e kjempefin i ny-klærn sine :D (Og derre sepia-bilde av greina va superfint!)

    SvarSlett
  3. jeg vil bare si at jeg heier på deg!

    SvarSlett
  4. vær sterk! jeg vet du klarer det! vi heier på deg! <3

    SvarSlett

gode ord dør sist