lørdag 18. juni 2011

Lørdag på østmarka

Dagen i dag har vært ganske lik dagen i går. Det går veldig opp og ned. Anoreksien forsøker hele tiden å ta kontroll, og det er da jeg får hjelp til å ta den tilbake. Samtidig må jeg kjenne angsten, ubehaget, straffen og uroen fra anoreksitrollet. Den prøver seg hele tiden. Den prøver å ta kontroll hele tiden. Jeg må holde ut og stå i det.

I dag har jeg verken hatt besøk eller gjort noe spesielt. Driver og fletter makramearmbånd, ser litt tv, tenker, blogger, eller sitter på dataen. 2/3 av dagen min består av mating og hvile, så dagene går stort sett ut på det samme. Det kjempes for og mot hele veien.



Ellers har jeg gått to turer i finværet. tok noen fine bilder også.

Ellers sitter jeg å kjenner på et anoreksitroll som snart slår til igjen. Jeg føler det på meg. uro og angst og giftige anoreksitanker. Jeg vil ha dem bort. jeg vil ha Frida-tanker. Jeg vil være Frida og bare Frida.

I morgen blir en fin dag. Jeg får nemlig masse besøk. Så får jeg krysse fingrene på at jeg overlever kvelden så godt som mulig.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist