fredag 29. juli 2011

tanker om fremtiden

Nå har jeg bestemt meg. Jeg skal gjøre alt som skal til for en rask vektoppgang. Jeg er lei og sliten av å være her nå. Jeg vil hjem nå. Jeg vil hjem og leve og samle motivasjon til jeg skal til Levanger.
Kommer dette fra Frida eller kommer det fra spiseforstyrrelsen?
Fra mitt innerste, det kommer fra hjertet mitt. Jeg savner hjemmet mitt, jeg savner venner og familie, jeg savner kjæresten min, jeg savner å leve. Anoreksien har fått tatt nok av livet mitt nå. Jeg er så sliten og lei av alt.
Det kommer til å bli tøft. Det å se kroppen forandre seg så raskt, og samtidig godta det. Men jeg har et mål om hvordan jeg vil kroppen min skal være, og for å komme dit må jeg trosse ABSOLUTT ALLE anorektiske impulser fremover. Jeg må kjempe og kjempe imot anoreksien og konsentrere meg om TRE TING!
1. Samarbeide med måltider
2. Ikke kaste opp
3. Ikke trene

Det vil bli tøft. jeg vil få gode og dårlige dager. Men likevel kan jeg sitte igjen med en følelse av at ting går fremover og at jeg er i ferd med å bli friskere. For hver dag jeg gjennomfører slik som planlagt, jo nærmere målet mitt er jeg.

~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist