mandag 2. februar 2015

tøff helg - men en ny og bedre uke i vente

Pjoh.. ei tøff helg her. Sliter veldig mye somatisk for tida. Mye styr med magen, som jeg har slitt med hele livet. Begynner å bli utrolig lei av alt styret rundt problemene med magen. smerter, tømming, hit og dit, tid og energi, og ikke minst livskvalitet. Jeg vil ikke si så mye mer om hva det er, men det er veldig slitsomt å ha det sånn. håper det blir bedre etterhvert, men har en anelse om at det bare blir verre og verre. legene vet ikke helt hva de skal gjøre for å hjelpe meg med magen heller.
Det å gå fem uker uten å gå på do, blir det mye styr av. Ikke engang de hardeste hestkurene funker ppå den vrange magen min. Så i helga ble det litt for hardt med det meste,da vi prøve alt på en gang, men i dag er alt mye bedre igjen, heldigvis. :)
Nå er det en ny uke, med nye muligheter. Jeg har vært på et stabiliseringsopphold her på østmarka i 3 uker nå, og kjenner at nå er jeg mye bedre form og klar for å tilbake til orkdal. tilbake til behandling, terapi, leiligheten min osv. Det blir utrolig godt å komme tilbake hjem i leiligheten og dpsn.
Selv om det er greit å være her når jeg trenger det, men nå er jeg klar for neste steg igjen. Jeg skal bruke de neste dagene på å få den somatiske biten litt mer på plass nå, så blir dette bra :)

ønsker dere en fin uke alle sammen :)
~Frida~

1 kommentar:

  1. Hvordan går det? Har du kommet deg på Orkdal?

    Blir bekymret når du ikke har skrevet på så lenge for det er gjerne da det har skjedd noe alvorlig med deg :-(

    Gode klemmer

    SvarSlett

gode ord dør sist