søndag 27. mars 2016

Info om bet-behandlingen

Jeg har fått noen kommentarer og spørsmål om hvorfor det tar så lang tid for meg å starte bet-behandlingen. Det er det et enkelt svar på. Vestre viken avd. Lier (tidligere blakstad) tar egentlig ikke imot gjestepasienter fra andre helseregioner. De gjorde heldigvis et unntak fordi de har tro på at de virkelig kan hjelpe meg. Men,på grunn av at de er pliktige til å ta imot pasienter fra egen helseregion før meg,har ventetiden vært lengre for meg. De har også flyttet fra Blakstad til Lier. Jeg fikk beskjed i sommer at jeg hadde fått plass. Og nå ser det ut som at det blir innleggelse om to uker,altså 12.april. Mens jeg har ventet har jeg hatt flere videosamtaler med leder Didrik heggdal og noen av de andre som jobber der. Så jeg har blitt litt kjent med de,og de har blitt litt kjent med meg. Behandlingen varer i hovedsak rundt tre måneder. Jeg har bevisst tatt et valg om at jeg ikke vil vite så mye om selve behandlingen, for da vet jeg at jeg hadde kommet til å grue meg mer. Men nok informasjon til å vite hva jeg kaster meg inn i har jeg fått. En ting er sikkert. Det er midt i blinken for meg og min problematikk. Jeg forventer ikke mirakler. Det er jeg som må gjøre jobben, og med hjelp og støtte tror jeg at jeg kommer til å bli en frida som er mye mer selvstendig og som kan bli mye friskere. ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist