lørdag 18. desember 2010

Julegavelisteskriving...



God Morgen :) Eller skal jeg si god dag? Nesj, det er helg, jeg har fri, jeg sover så lenge jeg vil. Dessuten er jeg ingen versting i overdreven soving heller.

Jeg sitter å skriver ei liste over hvem jeg skal kjøpe julegaver til. Egentlig er jeg ingen fan av å kjøpe gaver som ikke betyr noe eller ingen har bruk for, men det må jeg altså gjøre i år, siden jeg verken har tid, energi eller penger til å kjøpe fine gaver slik som jeg pleier. Regner med julegavehandelen i år blir på en fin blanding av Europris, H&M, Coop OBS og Nille. Jeg skjønner ikke hvorfor gaver betyr så mye for folk. Jeg elsker gaver selvfølgelig, men det er mye viktigere for meg at julestemningen er på topp, at alle koser seg sammen, god mat, god stemning, varme... slike ting er mye viktigere enn materielle ting. Jeg synes julegavehandelen hos folk i dag, har tatt overhånd. Hva synes du?

Anyway, Jeg prøver å skrive en liste, og den blir ikke så lang i år. Etterpå skal jeg skrive julebrev til Mamma og Kjæresten min. Der skal det være masse gode ord, drømmer og håp. Alltid suksess!

Ellers har jeg ingen planer for dagen. Jeg har selvfølgelig ikke klart å bestemt meg for om jeg skal på fest i kveld. Jeg tror ikke jeg gidder egentlig. VI får se!

Ha en finfin Lørdag!

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist