lørdag 25. desember 2010

julekvelden = fantastisk!

Julaften er over, og det er nå et år til neste julaften. Alltid en litt rar følelse det der. Men jeg velger å tenke på hvor koslig jeg har hatt det i kveld. Jeg hadde en kjempe god julemiddag sammen med pappa, stemoren min og broren min, og jeg koste meg skikkelig. Ribba har aldri smakt bedre.
Vi dro til søsteren min og familien for å feire julekvelden videre. Jeg ble møtt av et meget julestemningsfullt tantebarn, noe som gledet meg langt inni hjerterota. Hun var så glad og ivrig og gledet seg over pakker og nisse som skulle komme. Gleden ble umiddelbart smittet over til meg, og jeg ble som et barn full av julegleder.
Pappa gikk på do som vanlig, selvfølgelig akkurat når nissen kom(som vanlig), og gikk dessverre glipp av nissen. Rart det der. Små barn som tror på nissen, tenker ikke over at bestefar alltid går glipp av julenissen. Hehe
Julenissen delte ut en haug med pakker og vi koste oss skikkelig med diverse godsaker.
Jeg fikk masse fint, og er kjempe fornøyd. Jeg fikk blant annet en Kari Traa-genser, massasjeting, sminke, klær, godis, smykker og penger. Når jeg omsider kom til gaven fra kjæresten min, visste jeg at jeg kom til å få en spesiell opplevelse. Jeg brukte lang tid, ville at øyeblikket skulle vare lenge. Gaven inneholdt et nydelig brev, der det var skrevet vakre ord om vårt forhold, hvor mye han elsket meg, håp, hvor mye han ønsket at jeg skulle bli frisk, og kjærligheten vi har til hverandre. Han kjenner meg så godt, og jeg satt med tårer under  hele seansen.
Jeg gravde dypere i gavepapiret og fant et nydelig bilde av han og meg som var dekorert og pyntet. Til slutt fant jeg en eske pakket inn i gullpapir. Jeg skjønte umiddelbart hva det var. Jeg åpnet esken, og fant verdens nydeligste sølvsmykke. Jeg kjente gode følelser blomstre inni meg. Gud, så glad jeg er i han.

Resten av kvelden gikk med på julekaker og julekos med familien. Jeg koste meg skikkelig.
Julekvelden var definitivt vellykket, og bra er det. kjempe godt!

Jeg hadde selvfølgelig en del utfordringer når det kom til mat, men jeg velger å ikke skrive noe om det, for jeg vil fokusere på all gleden og de gode følelsene jeg har fått i kveld.

Takk, for en fantastisk julaften!
 (spent på hva den nydelige gaven inneholder<3)
(leser julebrevet fra min kjære)


har du hatt en fin julekveld? Fornøyd meg gaver?

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist