mandag 20. desember 2010

Karameller og julekort

Hei alle sammen:)
I dag har jeg som sagt hatt juleverksted på skolen. Det var kjempekoselig, og julestemningen klarte å lure seg inn i meg vertfall.
Vi hadde fri i første time, og da måtte selvfølgelig jeg sovne, så jeg ble daff og trøtt hele dagen. Jeg er lur!
Men det var koselig likevel. Vi lagde Julenisser, karameller, Julekaker, Julekort og diverse andre ting.
Jeg hadde ansvaret for karamellene, og de ble kjempe gode:-) Jeg klarte til å med å ikke spise dem opp.
Å det var ikke fordi jeg lagde så mye, Nei, Det var fordi jeg var flink og tenkte friskt på at kanskje de andre også ville ha (hehe).
Her er karamellene:


Jeg brukte så lang tid på disse karamellene, at jeg rakk egentlig ikke å lage så mye annet. Fikk laget en del julekort, og det er jo alltid realt å gi sammen med julegavene. 
Til sammen lagde vi masse julekaker og godsaker, som vi skal spise på juleavslutningen med klassen i morgen. Vi skal først spise grøt og spekemat, deretter dagens julekaker. Det blir koselig.

Men, jeg kjenner gruer meg. Dere skjønner sikkert hvorfor. Har ikke lyst å ødelegge dette innlegget med det, så får heller slippe ut de tankene i et annet innlegg. 

Uansett, Har dere fått julestemning? 
Det er tross alt tre dager til lille julaften er her:-)

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist