torsdag 23. desember 2010

lille julaften...

Er det bare jeg som ikke har julestemning? Jeg har prøvd å se julefilmer, pyntet med julepynt, osv. Nå står juletreet i stua, og er klar for til å bli pyntes. Kanskje julestemningen kommer luskende inn da :)
Vi skal også spise grøt med mandel i kveld, og det hjelper kanskje også litt.
Hvis ikke sykdommen ødelegger for meg så klart. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal trigge med julegrøt, men jeg vurderer sterkt å gi faan, og kose meg istede. Jeg vet ikke... Det er problemet mitt, jeg vet ikke.
Men jeg har bestemt meg for å ta en dag i gangen, prøve å ikke trigge, og kose meg i jula. Jeg har bestemt meg for å prøve å få noen gode følelser i jula, og jeg gjør hva som helst for å få det.
Så jeg tror nok det  blir juletrepynting og julegrøt med mandel i kveld. Satser på å få julestemning for fullt.

Nå skal jeg og pappa stikke på butikken å fikse siste innkjøp for kvelden, så er det bare å kjøre på:-)
Ønsker alle en hyggelig lille julaften.

har du julestemning?
blogges senere i kveld:-)

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist