mandag 13. desember 2010

mondayfealing and thuesdayangst!

Mandagfealing delux. Ja, den harde skoleuka har nå begynt. Prøver, framføringer, innleveringer, stor praksisoppgave og enda en prøve ja.... 
Jeg har bestemt meg for å ta EN DAG I GANGEN...! Merkelig nok, så funker det. I dag har faktisk alt gått veldig bra. Jeg skrev og skrev på oppgaven i fler timer, og satt igjen med en produkt jeg må si meg veldig fornøyd meg. Jeg er jo en såkalt perfeksjonist på mange områder. Spesielt når det gjelder skole. Skolen er viktig for meg, og jeg liker å lære. Men alt skal være perfekt. Det er slitsomt, og jeg jobber ræva av meg(bokstavelig talt XD ), men det er helt klart verdt det når 6-erne lyser opp foran meg på tilbakemeldingene. Jeg mestrer skolen, derfor er den viktig. Jeg er ingen juksemaker heller, jeg vil lære, jeg vil få et bra resultat. 
perfekt elev? hehe, jadda :) 

I morgen skal vi på et helsesenter for å aktivisere og skape gode opplevelser for de eldre. (sitert fra læreboka), litt enklere forklart er det en del av pensum vi har nå. Vi skal gi brukere og pasienter og eldre opplevelser og aktivisering tilpasset alder, funksjonsnivå, kulturtilhørighet og personlighet, slik at de får økt livskvalitet.
(hhhoy, enda mer vanskelig forklart!) jeg prøver igjen!
I morgen skal vi besøke et helsesenter der vi skal leke nissejenter og julenisse, dele ut pepperkaker, synge litt, og aktivisere dem gjennom en Quiz. God jul osv.  
ja, det står på skoleplanen i morgen. 

Så skal jeg på familiesamtale med mamma, pappa, legen min, og en annen dame(som jeg psykolog tror jeg), og ikke minst jeg, anoreksitrollet og bulimitrollet. Kjenner jeg gruer meg litt. hvorfor?
Fordi jeg har gått ned 10 kg de siste månedene, noe mamma merket her en dag, og hun er rett og slett spinnspilla gærn for tida. skjønner hun er redd da ;P så er det mye som skal snakkes om, mye som skal endres kanskje? argh, gruer meg. 
skriver om behandlingssamtalen i morgen.

                                                                            
så tilbake til følelser. Jeg merker at anoreksien er veldig sterk igjen nå, og det plager vettet av meg, fordi jeg har ingen sjangs til å kjempe i mot, eller ikke gjøre det anoreksitroller krever av meg, har også merket en del andre ting som følger med vektnedgang. dvs alle symptomene på Anoreksia. Føler at jeg balanserer på knivblad og holder på bikke i feil retning. altså nede i kjelleren, DØD, Drept av spiseforstyrrelsen. 
men jeg holder fast, det gjør utrolig nok kroppen min også. 

så er det disse bulimihelgene da. Helga som jeg bruker kun på å overspise og kaste opp, og sitter igjen med en enorm skam, skyldfølelse, deppa som faan osv. 

Jeg vet ikke hvor jeg står nå. Kanskje vi finner på noe lurt/ulurt i morgen på BUP. 

I hope sooo, cause im fucking TIRED OF THIS SHIT! 
                                                                                       
hehe, veldig rotete og klumsete innlegg, but that's my world. ROTETE!

God natt alle små,store, tynne, feite, sure,glade,vakre og ikke minst til meg, for jeg TRENGER SØVN!
natta<3

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist