søndag 26. desember 2010

Nok en familiemiddag...

I dag er det nok en familiemiddag. Denne gangen hjemme hos pappa. Kjæresten min kommer, stesøsteren min og kjæresten hennes, søsteren min, kjæresten hennes og datteren hennes kommer, Og jeg, brodern, stemoren min og papps. En ganske stort lag med andre ord. I dag står pinnekjøtt og diverse godsaker på menyen. Pølse på meg hvertfall. Hater virkelig pinnekjøtt og alt som har med det å gjøre(sauelukt).
Etter gårsdagens nedtur, har jeg bestemt meg for å ta en liten pause, Etter i dag. En salatdag eller to. Jeg må hente meg litt inn igjen, roe følelser, få tilbake den såkalte "kontrollen" og tilfredstille anoreksitrollet. Heldigvis skal vi på kjøpesenteret i morgen å handle litt, så da går dagen fort. Men som sagt, i dag er det nok en familiemiddag, nye gode følelser eller vonde følelser. En fin blanding tenker jeg, håper jeg.
Vi får se, alle kommer strax, og pinnekjøtteima er fylt i hele huset.
Jeg gleder meg også til å se kjæresten min igjen. Han kommer rett fra sin juleferie, og jeg har ikke sett han siden lille julaften. Det blir godt:)
Ha en fin 2.juledag alle sammen<3

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist