lørdag 11. desember 2010

oppstashing på gang...

Hei og hopp:)
Nå er det snart klart for fest for min del, Og sikkert flere også. :)
Jeg er glad for at jeg bestemte meg for å dra i kveld. Endelig skal jeg gjøre noe positivt en lørdagskveld. Jeg har bestemt meg for å gjøre det beste ut av kvelden. Så nå er det fiksing og stashing for fullt i huset mitt. Det er deilig egentlig. Lenge siden jeg har brukt hele lørdagen på slikt, og det kommer noe positivt ut av det også. Jeg er litt stolt av meg selv:)
Kveldens høydepunkt blir nok når kjæresten min står på scenen, og gir alt av seg selv. Jeg gleder meg skikkelig, og revyen skal visst være veldig bra ifølge de som var på premieren. Iiiih, jeg gleder meg:)
god følelse<3
Vel, jeg har det travelt. Har masse som skal fikses før jeg er klar for fest:)
Håper dere får en like fin lørdagskveld som meg:)
<3

~Lea~

2 kommentarer:

gode ord dør sist