søndag 12. desember 2010

Sliten,på godt og vondt..

Utrolig sliten...Som sagt, på godt og vondt.
Jeg hadde en utrolig herlig kveld i går. Hadde det enormt arti og følte meg MAX frisk(på tross av).
Det er lenge siden sist jeg har danset, ledd, kosa meg, vært sosial, vært frisk og hatt det så bra. Som følger av alkohol er selvfølgelig formen redusert, men det er egentlig helt greit føler jeg. Det var absolutt verdt det!
Da jeg stod opp i morges, luktet det jul i hele huset. Mamma var i full gang med å lage ribbe, Og det var akkurat hva jeg trengte. Spiste MASSE som vanlig, men jeg koste meg med en liten førjulssmak:)
Er ganske sliten etter helga, men ikke sånn sliten som jeg pleier å være etter ei helg. Det er forskjell på å være utkjørt etter konstant overspising og oppkast enn sliten etter en herlig fest + litt overspising.
Konklusjon: er meget fornøyd med helga:)
Hva har du gjort i helga?

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist