torsdag 16. juni 2011

Når jeg blir frisk skal jeg...

- hoppe i fallskjerm
- reise til Tenerif med hele jenttutten i familien.
- reise til Venezia med min kjære på kjærlighetsferie
- øyhopping i Hellas
- kjøre opp til bil
- kjøpe meg en limegrønn boble(bil)
- dra ut på byen(fest)
- feste med vennene mine
- Eurotrip med Marthe, Arne og Lars
- Hotellhelg med spa sammen med min kjære
- reise til Hitra på Skaarøya vår(paradis)
- spise en treretters middag på en eksklusiv resturant
- Shopping i London
- Gjøre det jeg har lyst til der og da.
- grille og pilse sammen med venner på marinen.
- fullføre skolen
- skrive en bok om min historie
- reise rundt frisk og forelle min historie til folket.
- gjøre noe stort.
- spille inn cd sammen med min kjære Lars
- flytte sammen med Lars, innrede vårt hjem med farger og liv.
- gjøre masse artige ting sammen med mitt kjære tantebarn Aurora
- gjøre noe stort for familien min som jeg er så glad i.
- Reise masse

Det er så utrolig mye jeg skal gjøre når jeg blir frisk. Noe av det er kanskje ikke så langt frem i tid heller.
~Frida~

2 kommentarer:

  1. Æ glæde mæ kjempemasse te jenteturen te tenerife, Frida! Tenerife eee så fint<3

    SvarSlett
  2. Du e så god <3 Det her va et kjempefint innlegg! Æ bli inspirert

    SvarSlett

gode ord dør sist