torsdag 17. mai 2012

gratulerer med dagen

kjære venner

gratulerer med dagen!

Da er nasjonaldagen vår kommet.
håper alle får en fin dag.
jeg for min del får besøk av pappa på formiddagen. vi skal til trondheim sentrum å se toget, og forhåpentligvis se toget. senere kommer Lars til meg. dette skal bli en fin dag.

gårsdagen var en fin dag. for første gang på lenge mestret jeg  dagen på mange måter.
jeg valgte riktig vei på veien min i veikrysset. uten å restarte med negativ og destruktive ting. neida, jeg bare hoppet i det. det har jeg aldri gjort før. slik skal denne dagen også bli. jeg skal vinne denne dagen også.

jeg håper alle får en fin dag med tog,bunad,moro,is,lek og tivoli.
nok en gang,gratulerer med dagen.

~Frida~

2 kommentarer:

  1. Så godt å lese kjære deg:)Flere fine dager kommer,så bare fortsett slik som i går.Selv om ting vil være helt jævlig iblandt,så vil det være mer av de gode dagene.Og som du nå har gjort,så må man bare hoppe i det og prøve å ikke tenke så mye.
    Håper du har hatt en fin dag:)
    You go girl!

    Klem.LOL:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, Frida! Tenker dette er et stort steg for deg å ta, uten denne restarten.
    Håper du har hatt en fin feiring idag, du har gode grunner til å feire litt ekstra:)

    SvarSlett

gode ord dør sist