mandag 17. september 2012

høst og prosjekt frida

 luften ute er så herlig for tiden. Siste rest fra sommerluften og kommende høstfarger i trærne. Det er litt rart. når det er vinter gleder vi oss til sommeren, høsten til våren, og motsatt. Det er så godt å legge merke til de små gledene der ute. Før var alt fokus på sykdommen, men nå klarer jeg å se litt mer hva som er rundt meg. fargerike trær, ekorn som løper rundt her og der, sjøen, sola osv. Det gjelder å sette pris på de små tingene. De påvirker oss veldig mye. Omgivelsene påvirker oss.

Jeg gleder meg sånn til jeg kan fylle livet mitt med det jeg vil. Nå er livet mitt som et blankt ark. Jeg kaller denne behandlingen "prosjekt Frida". Jeg har allerede klart å fylle det blanke arket med friske faktorer, og jobber hver dag med å fylle det med mer. Jeg har allerede fyllt ut det arket til den syke frida, og det er ikke noe å ettertrakte i det hele tatt. Nei, nå er det jeg som er sjefen, og jeg vet rimelig godt hva jeg vil. Jeg vil bli frisk. Og nå er det så fantastisk godt å bare kan si at jeg går på den veien. Veien mot frisk.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist