onsdag 14. november 2012

let i ditt indre

i all media måtte jeg sette meg ned å finne litt tilbake til meg selv. målene mine, styrken min, meg... hold fokus. Så fikk jeg denne sangen av ei venninde av meg. Den fikk meg til å tenke litt. Den fikk frem noen ord idag. Så sett på sangen og les diktet. Dette gjelder alle..



let i ditt indre
bak fastgrodde tanker 
bak ruglete armer og bein
bak fengslede følelser
let i ditt indre
bak tusen tårer
bak gjemte minner
bak løgner og selvhat
let i ditt indre

let bak hva som hindrer deg i å fly
hva som hindrer deg i å sveve over bølger
hva som hindrer deg i å smile
hva som hindrer glade tårer å trille
hva som viser deg mørke veier fremfor lyse
hva som hindrer deg i å vært deg
fullt og helt
fargerik og vakker
utenpå og inni

let i ditt indre
etter styrke i håpet
for det er der
alltid
bak ditt indre

la det fylle hele deg
som brusende dråper
som ild i tørt gress
som mestring i håpløshet
som deg som vinner denne kampen.

for gi ikke opp, du vinner!
~Frida~

2 kommentarer:

  1. For et utrolig, vakkert og talende dikt! Tusen takk for at du delte det, jeg trengte virkelig å lese dette nå.

    SvarSlett

gode ord dør sist