mandag 10. august 2015

Ang forrige innlegg og en liten oppdatering.

Heisann...lenge siden sist.
jeg beklager hvis jeg har gjort meg misforstått på noen måte på forrige blogginnlegg,for det har jeg tydeligvis.
Jeg har ingen behov for å legge ut verken navn eller noe info ang kommentarfeltet,for jeg er rimelig klar over hvem som har "herjet" og fått utlevert "sitt" der. Heldigvis er jeg ikke alene om å skjønne det og har mange som støtter meg.
Jeg vet ikke hva dere ønsker av meg. Dere står frem som anonyme,og er såpass dryge at jeg orker ikke engang å svare på noe av det. Men for alle del har dere rett til å mene det dere vil, men for guds skyld skjønner jeg ikke greia med å angripe som anonym med store ord bak et tastatur.
punktum.....

Jeg er ferdig med det. Ellers vil jeg si at jeg er rimelig fornøyd med sommeren jeg har hatt.. masse tid i friskt liv akkurat som planlagt. Festivaler her og der,kvalitetstid med venner og familie hjemme i lensvika og leiligheten min. Jeg har tatt mange viktige skritt i sommer,og selv om mye av det har slitt meg ut litt, og at jeg har trengt noen timeouter,har jeg fått til vanvittig mye mer enn jeg har gjort før. Jeg prøver å tenke positivt. Tiden fremover blir viktig. Jeg prøver å forberede meg mest mulig både psykisk og fysisk mot bet-behandlingen. Det er viktig at jeg både er psykisk og fysisk sterk samtidig som jeg er motivert og full av krutt.. jeg har bestemt meg. Jeg skal over,under,opp,fram og gjennom. Jeg har alt å vinne og jeg skal gripe den fantastiske muligheten jeg er så heldig å ha fått så godt jeg bare klarer. Jeg vet at det blir verdt det. Og jeg vet at gevinsten er stor. Så jeg slår til alt jeg har. Både før,etter og selvfølgelig under.

Ellers skal jeg prøve å nyte resten av sommerdager.  Håper dere også gjør det..
vi sees/snakkes.
~Frida~

5 kommentarer:

  1. Hvis du ikke vil ha det på bloggen din så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke rydder opp i kommentarfeltet og fjerner feks Tines kommentarer i diskusjonen som oppsto mellom henne og Anita.
    Det har ingen ting med deg å gjøre og Anita sletta sine kommentarer så fort flere sa henne imot og så vidt jeg kan se ba Tine deg flere ganger om du ikke kunne slette det hele?

    Ta i allefall å fjern det som ikke har noe med deg å gjøre. Konflikter får Anita og Tine ta på privaten ikke på din blogg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg måtte skrive et midlertidig innlegg pga at jeg ikke har hatt tilgang på Macen. Men nå er den tilbake fra rep. Skal rydde opp så fort jeg får tid.

      Slett
  2. ❤️ Elsker måten du tar det på. Tøffa mi!

    SvarSlett

gode ord dør sist