tirsdag 26. april 2016

Bet Eksponeringstime 1

Jeg har jo skrevet litt om at jeg er forvirret. Jeg har gått rundt å ikke helt skjønt hva bet er. Det blir klarere og klarere for hver dag hva bet er. Helheten av det vi bet-pasienter gjør heletiden nå (altså jobben vår),har jeg virkelig trua på. Hvis ikke hadde jeg pakket tingene mine å reist. Såpass hardt er det faktisk. Jeg hadde min første bet-eksponering i dag. Det var en veldig spesiell opplevelse. Det å jobbe med seg. Selv på den måten som jeg gjorde i dag var noe av det mest krevende jeg har gjort. Det å sitte der å føle,identifisere,ikke flykte,kjenne at hele kroppen min vil beskytte meg fra følelsene,det å fortsatt mestre å være tilstede å stå i den stormen, det å kjenne alt rase på innsiden å være vitne til alle disse automatiske unnvikelsene,det å komme gjennom, det å være sterk og svak på de riktige tingene. Det å være frida - med følelser gjennom år,naken og sårbar,ærlig. Jeg var så sliten etterpå. Aldri vært så sliten. Men jeg lever. Jeg kom gjennom. Jeg skal klare dette. Jeg vil at min historie skal bli en historie jeg er sjef over nok til å gi den en god slutt. Jeg vil ikke leve det livet jeg har levd. Jaget av fortiden-på flukt fra nåtiden og redd for fremtiden. Jeg vil være fri og bare leve. ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist