torsdag 16. juni 2016

Alle ballen i lufta

10 baller i lufta,hundre baller i lufta.. alle baller i lufta. Men jeg trenger bare en i gangen. Jeg har kommet litt dit at jeg har så mange baller i lufta (mye å tenke på og gjøre.) At det gjør at jeg mister totalt oversikt, kontroll og blir forvirret,sliten og mindre motivasjon. Alt svinger veldig. I en sånn behandling der man har alt an svar selv så blir det vanskelig å følge et program når jeg i ene øyeblikket har hallusinasjoner og er paranoid,ligger under dyna full av angst,spiser og spyr,er så fjern at jeg tilbringer mer tig i uvirkeligheten enn virkeligheten. To timer senere er jeg sosial,hyperaktive. ,energisk og lateglad. Jeg føler at ting går for sakte. Nå vet jeg at behandlingen er sånn at man bruker mye tid på å bli trygg,bli kjent med og forberede eksponeringen. Og når man gjør det tror jeg ikke man føler tid og sted. En sånn type eksponering er den mest krevende måten å jobbe med seg selv på. Her er det altså snakk om indre eksponering. Mange tenker ytre eksponering om eksponering. Det er vanskelig å forstå alt i bet. Går liksom ikke an å forklare. Må prøves. Jeg skal prøve å skrive litt oftere. Beklager for et rotete innlegg ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist