mandag 4. juli 2016

Bet er brutalt

EKSTREMT BRUTALT! Det er de ordene som både er norske ord,og som er de eneste ordene jeg vet om som kan passe som beskrivelse av hvordan det føles å jobbe,eksponere seg og følelsene og den smerten som man velger å kjenne på under eksponeringen,og sånn generelt bare det å være i bet. Vi jobber jo hele tiden med å velge å forholde oss til følelser, prøve å kjenne etter hva som skjer i kroppen,for mange er det ukjent med følelser. Andre er livredd følelser.men alt vi gjør,alt vi føler, tenker,etc, iløpet av en dag er rett og slett ekstremt brutalt. Men,DET FUNKER JO!!🤗 og det tror jeg er det som gjør at jeg velger å stå opp om morgenen inn i en ny arbeidsdag,at jeg kjenner at det funker og at det skjer store ting inni meg. Jeg kjenner at jeg føler meg sterk noen ganger. Jeg vet at i vanskelige situasjoner flykter jeg sjelden nå. I samme situasjoner ville jeg før flyktet tvert,hvis jeg ikke allerede hadde ungått situasjonen da. Livet på evig flukt er ensomt,slitsomt,håpløst og skam fullt. Et eksempel kan være de selvmordstanker jeg har nå. Selv om de er der velger jeg å legge dem i lomma,mens jeg drar på shopping eller går tur eller snakker med noen. Jeg aviser ikke tankene. Jeg aksepterer dem. Så er det bare en tanke. Tanker og følelser er ikke farlige. Ikke før man velger å gjøre en handling ut av tanken.. Jeg vil bare si at det er så utrolig godt og rørende for meg å se at jeg har en så stor heiagjeng som sender meg så fine meldinger fulle av motivasjon,håp,kjærlighet,styrke og ærlighet. Takk til alle dere der ute som støkter meg nå. Jeg trenger dere . Mm ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist