torsdag 16. desember 2010

avlyst!

God kveld, god kveld.

Nei, I kveld skal jeg ikke slå av noen vitser(uheldigvis for deg, siden vitsene mine er så geniale)

hmm... Hvor skal jeg begynne? Vel, jeg kan vel hive ut hele gørra med en gang!
Jeg skal ikke synge i juleavsluttningen likevel!
sånn, nå har jeg sagt det, Og nå skal jeg fortelle hvorfor.

Jeg har utrolig lyst til å synge en vakker sang foran hele skolen, Jeg har vanvittig lyst til å stå på scenen siste skoledag å vise at jeg duger, og jeg har vanvittig lyst til å klare det.

Men, siden det er lenge siden jeg har sunget pga alt stress og kaos de siste månedene. Jeg har igjen klart å rote meg inn i en vektnedgang, og det har påvirket kroppen min. Hvis jeg tenker meg godt om, så er jo faktisk stemmebåndene i kroppen min. Instrumentet mitt ligger rigget til i meg. Kroppen er herjet for tida, dermed er stemmen min også herjet.
ALTSÅ: i kveld når jeg og kjæresten min skulle øve, var det en blanding av kakling og piping som kom ut av kroppen min. Det jeg mener er at siden kroppen min er så herjet, klarer jeg ikke å synge som jeg gjorde før.
Jeg gledet meg virkelig til å synge i kveld. I sommer satt jeg og kjæresten min hver kveld og koste oss med sang og gitar, og vi hadde mange spillejobber der jeg sto stolt som en hane å sang alt jeg hadde.
I kveld oppdaget jeg to ting. Jeg har mistet sangstemmen min, og jeg hater spiseforstyrrelsen min.
Jeg hadde nesten begynt å gledd meg til å synge foran hele skolen, men det blir nok ingenting av.
Stemmen er ute av drift, til Lea blir sterkere.

Dette ble et nederlag for meg, for jeg ville virkelig synge.
MEN jeg tenker positivt. Jeg trenger ikke å stresse meg ihjel i helga fordi jeg skal opptre på onsdag.
jeg kan kose meg med kjæresten min og slappe av + en liten annen helgaaktivitet som kalles bulimi selvfølgelig. Pluss at jeg kan alltids synge igjen når jeg blir sterkere :-)

flink Lea, tenker positivt:)

Denne øvingen ble lang, og jeg har ikke fått lest til prøven jeg har i morgen enda.
SHITT!  karakter 1 på den prøven, jeg må sove.
Men det er selvfølgelig ikke akseptabelt fra perfeksjonistens side, så jeg får vel sitte opp litt i natt å lese til jeg sovner.
I morgen har jeg uansett bare Gym(<3) og prøven (blæh).

Da får jeg hive meg på helsefagboka å lese om holdninger, verdier, normer, menneskesyn og helhetlig menneskesyn. wish me luck!

God natta til dere andre:)

~Lea~

1 kommentar:

gode ord dør sist