torsdag 9. desember 2010

DDE og julestemning

Hei og hopp:)
Jeg har nettopp gjort unna en haug med lekser(flink jente). Utrolig godt å få gjort det, vertfall en bekymring mindre:)
Jeg og mamma har akkurat sett på "Skogheim flytter inn". Utrolig arti program, å så herlig hun derre Skogheim er. Levende sjel altså. I dag "flyttet hun inn hos vår alles kjære Bjarne Brønnbo. Det var utrolig arti å se hvordan han hadde det hjemme og i hverdagen. Jeg "kjenner" Bjarne littegrann fra før(stolt). Da jeg var innlagt på barneklinikken var julens høydepunkt da DDE kom å sang for oss. Utrolig opplevelse. De spiller og skaper julestemning i både kropp og sjel. Jeg vet utrolig mange pasienter, pårørende og ansatte setter enormt pris på denne konserten DDE lager hver jul. Deriblant meg. Jeg husker julen 2005 veldig godt. Jula ble tilbringt på sykehuset med julemat gjennom sonde, lite glade tanker og spiseforstyrrelsen. Men da Bjarne kom med sitt fantastiske orkester, skygget alle vonde og triste tanker banen. Her skal det bli julestemning altså!
Det ble en veldig positiv opplevelse for meg. Jeg storkoste meg og hadde en kjempe fin kveld. Jeg fikk også snakket med Bjarne og gjengen. Jeg fikk dem til å signere alt jeg hadde av kort og T-skjorter.
Senere i julen var jeg på DDE's julekonsert i Olavshallen sammen med mine kjære. Det var noe av det beste jeg har opplevd. Ikke nok med en rørende og uerstattelig bra konsert, Men da jeg skulle få autografen av DDE, kjente Bjarne meg straks igjen. KJEMPE GØY!

Takk for at en fantastisk opplevelse DDE! den  vil alltid huskes.
Det er så fantastisk bra at dere tar dere tid til å komme hvert år å fylle slitne hjerter med god julestemning.
Dere klarte å fylle mitt slitne og triste hjerte med masse juleglede:)
Så takk for det<3

Ah, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til jula.
skal jeg slippe inn litt julestemning i hjerte mitt da tro?
JA, jeg fyrer opp meg DDE's jule-CD med en gang:)


~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist