torsdag 9. desember 2010

ipoden min er sulten...

Jeg sitter på senga mi og varmer meg på varmeflaska mi<3, og tenker over at det er på tide å oppdatere musikken på Ipoden min. Merker det ikke er like spennende å dra opp Ipoden på bussen til skolen lengre. Begynner å bli litt lei av de samme sangene om og om igjen. Selv om jeg har over  2000 sanger:P
Jeg liker å høre på musikk som får meg til å slappe av for tida. Jeg trenger det, og det er så godt å koble litt ut med behagelig musikk på øret. Musikk får meg også til å tenke. Glade, oppgitte, sinte og slike tanker kommer i takt med musikken.
Musikk betyr veldig mye for meg. Jeg elsker å synge! Det å stå på en scene foran mange mennesker å formidle en sang, er noe jeg er god til. Jeg er veldig trygg på stemmen min, og kan gjøre hva jeg vil med den. Jeg gikk faktisk musikk,dans og drama i fjor, og ble flinkere til å synge og formidle etter det. Det å synge er helt fantastisk. Jeg elsker det! dessverre har angsten min gjort at jeg ikke har gjort det på noen måneder. Før pleide jeg og kjæresten min ofte å få spillejobber i bryllup, bursdager, fester osv. Jeg savner det litt.
Men, jeg har bestemt meg for å begynne å synge igjen når formen blir litt bedre. Min sangglede vil nok aldri forsvinne.
Jeg skrev forresten en sang da jeg var 13 år. Den handlet om hvor gjerne jeg ville ut fra spiseforstyrrelsen og bare være fri! Det er en sang som betyr mye for meg. Jeg var veldig syk på den tida, men likevel hadde jeg så mye håp.
Uansett, poenget mitt var: Er det noen som har noe tips til avslappningsmusikk? hva som helst! Ipoden min er sulten! og jeg trenger ny musikk:) hehe.
nå er det nattata for min del. skal opp 06.10 som vanlig, og har gym i første time. Hurra! neinei, jeg sliter i gymmen altså, ingen av kroppsdelene mine er enige med meg for tiden. skjønner ikke hvorfor:P
heh, SÅ, musikktips?


~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist