lørdag 11. desember 2010

En fornøyd Lea sier god natt

En tung fredagskveld ble ikke så tung likevel. Det satt en sliten og lei Lea i sofakroken etter en lang og slitsom bulimikveld. Heldigvis kom min kjære på besøk og slukket alle sorger. Han hadde nettopp kommet fra premieren på russerevyen, og det gikk kjempebra. Min kjære strålte av fornøydhet og positiv energi. Jeg fikk masse gode tanker og følelser fra han, + en rekke artige opplevelser fra kveldens premiere.
Stakkars liten, jeg måtte fjerne teatersminken som var gnidd utover hele ansiktet. Det har visst vært øving hver kveld i mange dager nå, og han er sliten også. Vi ble enige om at morgendagen skulle bli kjempe bra, og at begge skulle få en positiv kveld. Jeg gleder meg virkelig til å se han fryde seg på scenen og gjøre det han elsker.
Nå gleder jeg meg til i morgen, og Fredagskvelden ble ikke så aller verst alikevel. Ikke verst å ha en god og kjær kjæreste ved sin side. TAKK vennen<3
jeg gleder meg til å bruke morgendagen på stashing og fiksing:) det er lenge siden sist...


Nå skal jeg sove, sove, sove. Og jeg gleder meg til i morgen :D


god natta
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist