torsdag 30. desember 2010

friskt liv?

I dag var planen å gjennomføre alle tingene som jeg stresset og prakket med å planlegge i går kveld.
Første del var å kjøre til en butikk å kjøpe diverse ting jeg trenger til nyttårsaften, og den ble spolert pga at jeg og min kjære sov bort halve dagen.
Andre del var å rydde og vaske rommet mitt, pluss flytte alle tingene mine til mamma. Det gikk greit.
Tredje del var julemiddag sammen med mamma og familien, noe som gikk greit, men tok for lang tid.
Det gikk utover den fjerde tingen. Den fjerde tingen var bytur med gode venner + litt shopping.
Hvem drar på shopping kl. 20 om kvelden, foresten er butikkene stengt.
Vi får se om det blir kino likevel da, men satser på å komme meg ut litt etterpå.
min kjære kommer straks å henter meg, og tar meg med ut i den friske verdenen. Jeg bad han pent om å uansett ikke la meg sitte hjemme med sykdommen i kveld.
Så vi får se hva kvelden bringer.

Jeg fikk foresten en ny åpenbaring i dag, skriver om det senere. Friskt liv venter!

blogges:)
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist