torsdag 30. desember 2010

stressbølgeeeeeeeen kommeeeeeer!

Hjelp, jeg er så stressa, så supersupersuperstressa. 


Det hele begynte med en liten frisk ide som dukket opp i hodet mitt. Jeg tenkte kanskje det hadde vært trivelig om Jeg, kjæresten min, fetteren min og kjæresten/besteveninda mi. ( passer bra sammen, siden kjæresten min er godkompis med fetteren min, og kjæresten til fetteren min er bestevenninda mi)
Gud, dette ble bare ball, men som sagt,jeg er superstressa!
Jeg tenkte det ville vært koslig om vi dro på kino i morgen kveld for å finne på noe litt annet. alle har godt av det tenkte jeg. Så skulle jeg ha hatt en ny kjole til nyttårsaftenfesten, noe jeg tenkte å kjøpe mens vi var i byen.
Så var det meste i boks, helt til jeg kom på at vi skulle spise middag hjemme til mamma i morgen, familiemiddag liksom. her begynte stresset. For jeg hadde planlagt å få en fin dag, en ren dag, en uspiseforstyrret dag. Men jeg Så ringte jeg mamma og spurte når denne middagen var. Og den var klokken fire ja. Midt i smørøyet på dagen.
Enda mer stress!
ja, enda mer stress. for denne middagen innebærer at jeg må bruke tid og energi å å fullføre en hel overspising, som i etterkant gir meg skam, fuckings drit som spiseforstyrrelsen gir meg., slik at jeg ikke får det utbyttet jeg ville ha, når denne friske tanken  kom til meg i kveld.
I tillegg skal jeg flytte et flyttelass fra pappa til mamma fordi jeg skal tilbringe resten av jule til mamma.
Løsningen jeg har klart å pønsket ut oppi det mildt sagt kaotiske hodet mitt nå er:

jeg står opp kl. 11, spiser salat, kjører til mamma med lasset mitt og pakker ut, mens kjæresten min drar hjem og fikser sitt, så kjører vi til et kjøpesenter og handler litt. Da regner jeg med vi kommer hjem til denne j*vla julemiddagen som jeg må delta på, og ødelegge dagen min på, så for jeg håpe at ikke spiseforstyrrelsen ikke fucker den opp for mye. Så regner jeg med vi stikker til byen på kvelden på kino.

jøss, føler meg plutselig litt roligere nå... haha, kanskje for at jeg brukte ca. 15 minutter på å skrive og planlegge det siste avsnittet der. Nå vet jeg jo planen for i morgen :)

men, så har jeg jo selvfølgelig glemt en ting. Jeg er fremdeles til pappa, som nå er på dansegalla i stjørdal, og mest sansynlig er drita. Jeg regner med at han ikke kommer hjem før sent i morgen, og jeg må jo si hade til han også. Han har virkelig gjort alt for at jula mi skulle bli fin. <3 + at jeg trenger litt cash:)
jaja, vi får se. kanskje han stikker innom på vei hjem.

Greit, litt roligere. Og det er greit, for nå kommer min kjære snart kjørende i et heihundrende snøvær med snus til meg. Takk gud for det, jeg dør uten snus. Han skal overnatte her også. så får vi se hvordan morgendagen blir. Kanskje jeg rett å slett bare dør av stresssjokk iløpet av natta? hvem vet..


btw. JEG HATER SPISEFORSTYRRELSEN MIN! 

I slutten av innlegget fikk jeg nettopp vite at vi ikke rekker å stikke innom kjøpesenteret for å kjøpe nyttårsfestkjole! nedtur, så den nedturæren gir jeg til kjæresten min ass.


beklager rotete innlegg, Jeg gjentaaaar! stress!
slik er det! Ingen enkel dag kan planlegges uten 1000 tonn med stress.
goodlife


~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist