onsdag 15. desember 2010

Juleavsluttnings-oppdrag!

Ja, overskriften forteller kanskje litt, men jeg skal fortelle mer :-)
Mitt i mattetimen i dag kom elevrådslæreren å spurte meg et lite stort og vanskelig spørsmål. Nei, det var ikke om fjerdegradslikninger og grafer, Men han spurte om lille jeg ville synge en sang på juleavsluttningen i år.
Jepp, det gjorde han. Og jeg tenkte umiddelbart NEI! jeg er ikke i form til å stå foran 800 elever å formidle en sang om en uke.
Men det var ikke helt det svaret som kom ut av munnen min. Neida, Jeg sa: "selvfølgelig kan jeg det".
Det er gjort. Jeg skal synge foran hele skolen på juleavsluttningen 2010. Av alle elever på hele skolen, hvorfor måtte jeg spørres. Jeg som har delte følelser og tanker om alt, og ikke klarer å si nei til slike ting. Så nå er det øving for fullt her altså.

Jeg har valgt å prøvd å tenke positivt over saken. Jeg elsker å synge, og dette er kanskje noe som vil være en positiv opplevelse for meg. Kanskje jeg til å med klarer å være tilstede. I tillegg har jeg kapret min kjære kjæreste til å spille gitar i sangen. Så det blir vel bra, håper jeg.

Nå venter jeg på at han skal komme, slik at jeg får øvd gjennom sangen og lærer meg den. Jeg valgte sang selv, en sang jeg synes er helt nydelig.
nemlig "Maria Mena - Home for christmas".
den er helt nydelig, og spilles mye på radioen nå for tida. Den er også temasangen i julefilmen "hjem til jul" som er Norges julefilm 2010.

Vel, ønsk meg lykke til :-) I need it!


~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist