onsdag 8. desember 2010

ONSDAG...

Hei og velkommen til Onsdag.
Onsdag er perfekt. Jeg er midt i uka og Ambivalensen mellom bulimi og anoreksi er helt grei.
forklaring: 
Mandag: føler meg skitten etter en helg med overspising, men har "abstinenser" og vil HA MER MAT! Direkte deprimert av all skammen fra helga, men føler meg feit! (styggstor ambivalens)
Tirsdag: Er på 2.dag i uka med salatspising og føler med litt mindre skamfull, fordi jeg har vært flink i to dager. Renhet<3 Men bulimitrollet gleder seg på helg, noe som er lenge til. (ambivalens)
Onsdag: Det er kort tid til helg, og jeg bulimitrollet begynner å fryde seg, samtidig har anoreksitrollet sørget for at jeg er ganske ren og flink.(ganske stille i hodet mitt)
Torsdag: anoreksitrollet begynner å bli stresset fordi jeg gruer meg til helg og overspising. Konstante anoreksitanker!
Fredag: PANIKK! jeg vil ikke overspise, jeg vil bli tynn! jeg vil være ren! men bulimitrollet holdet fast på sitt, og blakker meg for energi og penger for helgas innkjøp av binge-purge-MAT!
Lørdag: ødelagt av overspising,skam, blakk, fæl, ekkel, feit(osv)
Søndag: omtrent død av skam, kroppslige reaksjoner, Psykiske reaksjoner. NON-LEA!

Slik går da ukene mine. HERLIG!
Men i dag er det onsdag, og jeg er fri:)

Skal ha mattetime nå, så skriver mer senere:)
Ha en fin Onsdag dere, DET SKAL JEG!

talast, funksjoner og grafer<3
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist