tirsdag 7. desember 2010

im here:) nesten

hei hei folkens:)
sorry for dårlig blogging i dag, har hatt en ekstremt travel dag.
skole-------->skole + skole.
kl.12 var jeg på Bup'ern(som jeg liker å kalle den. Barne og ungdomspsykiatrisk poliklinikk høres alt for langt og dramatisk ut, mens BUP høres teit ut..jah..) Jeg hadde time med behandleren min. Det gikk relativt greit og relativt dårlig, skriver mer om det senere:)
Deretter daffa jeg rundt å gjorde ingen ting i et par timer mens jeg ventet på skolebussen hjem, og når den omsider kom slukna jeg fort i koma(søvn). Våknet, og trodde jeg var hjemme, MEN NEIDA! det var en idiotisk trailer som brukte to timer av min dyrebare tid, også kaldt ettermiddag/kveld, på å krasje inn i bergveggen. det endte med to timer venting inni i en kald buss med slitne og sultne elever + en utgarmet Lea.
Da jeg kom hjem hadde jeg fullt opp med lekser, dusjing, seeing på Jan Thomas(love him<3) og litt CSI +++.
Jeg havnet i senga mi til slutt da, men nå er klokken 23.00 og jeg kommer til å få en trøtt dag i morgen.

hoh, Det gikk fort. Sikkert bare klabbdabb og lese den teksten der, hehee:)
til syvende og sist vil jeg si at det var vært en ok dag:)
så god natta alle der ute i den store stygge verdenen(min idag-mening)

Nå skal jeg sove slik tenke jeg: 

<3 peaceee
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist