onsdag 15. juni 2011

en ok dag

Dette har faktisk vært en av de dagene jeg kan kalle "mindre jævlig"/"litt helvete"/"brukbar".
Og det er jo bra. er det ikke? Jeg tror jeg er litt lettet etter å endelig blitt "hørt" av advokaten min, og at det muligens vil ordne seg for meg fremover. Anoreksien har heller ikke gidd så mye motstand i dag. kanskje fordi jeg har fått tilfredstilt alle de nye tvangshandlingene som anoreksien har forgiftet hjernen min med. Og det er vel kanskje ikke bra. Det vet jeg.
I morgen er det veiing igjen, og møte selvfølgelig. Jeg er veldig spent på det. håper at jeg blir hørt på ønskene mine. jeg håper jeg får medhold i at jeg kan få gå utenfor dette husets fire vegger igjen, kanskje litt mer aktivitet osv.
Vi får se.
Ellers savner jeg kjæresten min utrolig mye. Det er heldigvis snart helg, og besøkstid igjen.
Resten av kvelden skal jeg se tv, ta en røyk, drikke litt pepsi max og nyte høre på lydbok.
i morgen er en ny dag. håper ikke den blir for ille.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist