onsdag 22. juni 2011

kjære unni

Jeg vil bare skrive et lite innlegg om en dame som jeg virkelig beundrer og inspirerer meg.
Hun har bevist at det umulige er mulig. Hun har klatret seg opp fra dypet og er nå på toppen og har alt hun drømte om og ønsket seg. Hun introduserte meg for boken "the secret" som du kan lese om her.

Hun er livsstilsveileder og driver med herbalife. Dette er ei kjempedame.
Jeg og hun har et mål sammen. Når jeg blir litt sterkere, skal jeg og hun på spa.
Jeg gleder meg.
Takk unni, for all motivasjon og livsglede du gir meg.

Følg bloggen hennes her. 
~Frida~

1 kommentar:

  1. TUSEN TAKK Frida! Jeg er evig takknemmelig for å få lov til å være en del av livet ditt! Takk for at du deler. Det hjelper oss alle til å forstå hvor viktig helsen er, uten helse har vi ingenting, alt blir helt ubetydelig!! Og DU har forstått at hvis ting skal forandre seg må DU forandre deg. Du er ikke avhengi av noen, kun det som er inni deg, din styrke! Ikke vent på noen , GÅ!! Du er mer enn sterk nok! Du har ALT som skal til for å forandre ditt liv! Og nå har du FÅTT NOK! og det er den dagen livet snur. Den dagen du har fått nok av å ha det slik, når du vil ha en forandring NÅ! Du har skjønt det:-)) Nå har det snudd....... Fordi du tar ansvar! Du har forandret DEG :-)

    SvarSlett

gode ord dør sist