tirsdag 24. januar 2012

samtale og "igang igjen"

Da var jeg i gang. Første og andre måltid er spist. Ikke fullstendig, men etter planen likevel.
Det er jo som jeg alltid sier vanskeligst å komme i gang, men nå er jeg i gang. Jeg klarte nesten hele lunsjen, og hele mellommåltidet. Nå gjenstår middag og kvelds. Jeg hadde ikke sjangs til å sove i natt. har jo sovet såppas mye de siste dagene at jeg ikke trengte så mye søvn, + at det var mye tanker i hodet som surret, og jeg grudde meg til i dag. Jeg visste at mat måtte inn i bildet. Planen videre er egentlig å fortsette der vi slapp. Med at jeg skal følge kostplanen, og skrive hvis det blir avvik, og hvorfor. Det fungerte ganske bra i forrige uke synes jeg. Ellers er jeg ganske slapp i dag også, men jeg er GLAD jeg ikke fikk en sjokkerende nyhet om at jeg skulle sondes opp i vekt eller noe sånt igjen. NeI, nå er det andre tider, og jeg må gjøre jobben selv.
~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist