tirsdag 12. juli 2016

det klør på innsiden

alle følelsene som herjer på innsiden,som skaper en forferdelig uro i hele kroppen, det føles som det klør på innsiden. det å la være å gjøre ting som tilfredstiller den kløen er vanskelig. det å bare la den være der. jeg kjenner smerten i alle celler i hele kroppen. det føles som at det er en oversvømelse av følelser. det går ikke ann å holde det inne. så kommmer det ut. kraftig gråt,sinne,frustrasjn,desperasjon,angst...alt på en gang. jeg drukner... det føles umulig å puste undeer vann, men det er det jeg gjør. jeg puster under vann. ~Frida~

1 kommentar:

  1. Hold ut... den kløen du beskriver er utrolig vond. Man kommer ikke til, får ikke klødd. Men jeg tror du er et sterkt menneske, sterkere enn kløen du opplever. Du er en vinner, men kampen er lang og opoverbakkene er bratte. Men du vinner... du er på vei mot toppen. Du vinner, tiden vil være din venn!
    Hilsen en som heier på deg

    SvarSlett

gode ord dør sist