tirsdag 26. juli 2016

Fra det ene H til det vanlige H

da var det ene helvete over. Over til mitt daglige helvete. Begynner å bli god til disse helvete nå,men det hadde vært godt å sveve litt i skyene også iblant. Ikke bare blodslit,såre tårer og tornadoer lissom. Jeg gleder meg til noe godt. Uansett hva der er. Bare det ikke er vondt Nå skal jeg ta en lang dusj,vaske av meg all shitn. Skifte på senga og sove. I morgen er en ny dag. På igjen igjen. I morgen skal jeg overaske disse østlendingene at lensvik jordbær ER OG BLIR bedre enn lierbæra. Vi har hatt en lang diskusjon om dette. I morgen sitter jeg med beviset. Takket være pappa. Som kommer på besøk i morgen. Det blir koselig. Gleder jeg veldig til å smake på et stort og saftig lensvik jordbær 🍓 ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist