søndag 30. oktober 2016

2 positive ting med å være utskrevet

Tenkte å slenge inn noe positivt her på tampen av uka.
  her er 2 positive ting med å ikke være innlagt, bo for seg selv etc.

 1.å bestemme SELV NÅR OG HVA MAN VIL SPISE,og selvfølgelig det å kunne lage mat selv slik som man liker den. Mikse og trikse med krydder jepp.
Jeg finner ikke ord på hvor mye jeg har savnet taco og kylling i teryakiwok. De har ikke sånne retter på institusjoner. Man blir veldig lei av potet for å si det sånn.
Så det å lage og spise mat av egen smak når man selv ønsker det er en ting jeg setter pris på ved å være hjemme.


2. Stillheten- det at det ikke alltid smeller i dører, rasler i nøkler, folk som snakker/roper/gråter/hyler/flirer etc. 
Det er selvfølgelig rart å ikke høre og være omringet  ting man er vant med.  Selv om det er rolig på en instutisjon, så er det aldri stille.
Det at Det er stille er jo både positivt og negativt. For min del klarer jeg ikke å ha det helt stille. Mn når det først skal være "støy", er der greit å selv bestemme hvilket støy man vil ha.
Det er foreksempel veldig herlig å ligge nedtulet i pledd slengt på sofaen og se serier uten konstant forstyrreleser av alle slag.
Ha en fin søndag alle man.
I morgen våkner de døde til live, hekser, varulver og vampyrer styrer gatene, so watch out - and bay a lots of lots of candy👿👹😈💀👻

 ~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist