søndag 2. januar 2011

Følelser med føtter?

Bort med seg!
Dumt ikke følelelser har føtter egentlig. Da kunne følelsenes eiere ha kjeftet og skremt bort uønskede følelser, slik at de har løpt vekk med føttene sine. Ny tenknologipsykologimagi?
En annen ting som absolutt skulle vært oppfunnet, er en ON/OFF-knapp. Hvis man blir lei av illeluktende ufordraelige ekle tanker og meningsløse følelser, Er det bare å peke opp fingern og trykke. Å wips!

Neida, nå prater jeg bare skit. Har egentlig ikke noe annet viktig å gjøre heller. Det er viktig å prate skit, tror jeg. I mitt tilfelle er det å prate skit et veldig vidt begrep som består av hmm.. Ja, riktig! Alt som kommer ut av kjeften på kvinnfolk når de sitter sammen og kakler ørene av hverandre.
Men hvor var jeg? som vanlig gikk jeg meg en tur i masse usaklige tema, hmm RO RO RO tilbake.

Følelser. Det er så utrolig rart det der med følelsene våre. Tenk bare på alle teoriene og forskningene som har blitt gjort av mennesker og deres følelser. Tenk på alle ulike måter å se eller oppleve verden på, og tenke om den. Tenk på all verdens måter folk takler følelsene sine på. Tenk på hvor mange krigere i ulike former det er der ute som er redde for sine egne følelelser. Følelsene er så skumle. Eller er de virkelig det? Følelser er ikke farlige.

Grunnen til at jeg er litt opptatt av dette med følelser, er at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan "vanlige" folk har det med seg selv og andre, eller om han spiser middag og hva han gjør etterpå liskom. Jeg aner ikke hva som er normalt å gjøre i det hele tatt, så det er vel greit å lære seg litt normer rundt om kring. Nei, jeg spaner ikke på folk. Jeg bare observerer verden her!

OK, alle vonde følelser, i skammekroken! Dere har ikke vært snille i dag.

Det er forresten Søndag, det betyr at det er skole igjen imorgen. Uff, det blir r..rart!
Siden jeg døgnet(ufrivillig), i natt, er jeg forferedelig trøtt og klar
tror jeg kryper litt sengs:) god natta

~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist