søndag 2. januar 2011

Grinefilm? Anbefaler filmen "Engelen"

Jeg elsker grinefilmer! Hvis du gjør det samme, les om denne filmen!




I går så jeg en veldig bra film sammen med kjæresten min. 
Jeg elsker slike filmen som får meg til å grine fosser og synes synd på de stakkars skuespillerne som har det vondt. 
Denne filmen var litt annerledes. Den er basert på en sann historie. En forferdelig trist, men vakker historie om en  ung jentes oppvekst. En oppvekst som gjør at denne jenta havner i et følelseskaos, og tyr til herion. 
Oppi alt dette får hun et barn. Tidlig i filmen sier jenta selv at hvis hun noen gang får et barn, skal barnet bli sett, noe hun altså ikke ble selv. 
Pga rusproblemer tvinges denne unge damen til å ta et valg. Rusen eller datteren. Det er her tårene kommer inn. Det minner meg så mye om meg selv. Den forferdelige skammelige følelsen av å måtte velge mellom "rusen" min(mat) eller venner/tanteungen min/kjæresten min. BLÆH, dere skjønner!
Jeg skal ikke røpe historien videre, Men jeg anbefaler virkelig å se denne filmen. 
Grinefilm som gjør så vondt, men samtidig såå godt. 

her er traileren på filmen "Engelen"


ANNBEFALES!


Har du sett denne filmen? Hva syns du?
~Lea~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist