lørdag 16. april 2011

bursdagsgaver i bilder...

Jeg sa at jeg skulle ha et eget innlegg om gavene jeg fikk til bursdagen. Vel, Here it comes!
Jeg fikk utrolig mye fint. Det som var så bra, var at jeg kan bruke alle de tingene nå.
Ble veldig fornøyd.
Her er en smakebit av hva jeg fikk :
Fra mine kjære venner. Fikk et nydelig armbånd også.




Fra min kjære
Er kjempe fornøyd med alle gavene. 
I kortene var det skrevet masse gode ord som gikk rett i hjertet. 
Jeg er så heldig som har så mange godhjertede mennesker i livet mitt. Er evig takknemlig for det. 

I tillegg fikk jeg en avlegger av en blomst av kontaktsykepleieren min her på østmarka. 
"Pass på den, gi den vann og se at den blomstrer." 
Jeg skjønte med en gang at dette var dobbeltmoral. 
JADA! hehe...


~Frida~

1 kommentar:

  1. Så koslig:) Å så bra at du er fornøyd;)
    klem ifra meg ;)

    SvarSlett

gode ord dør sist