mandag 6. juni 2011

en forjævlig dag

Dagen i dag begynte som et helvete. På grunn av noe alvorlig som skjedde i helga bli det bestemt at rammene skulle strammes hardt inn. Da mener jeg mye. Det første jeg fikk beskjed om på møtet var at jeg skulle ha en halvtime ekstra oppfølging og at den skulle foregå i sengen. liggende. skrekk og gru. Jeg fikk panikk og løp ut av avdelingen. jeg ble naturligvis stoppet og ført inn i gråt. et to timers kraftig angstanfall pluss masse tårer skjedde så. Gjennomgang av rommet mitt. Jeg ble fratatt all kontroll. Jeg bare satt å så på. Jeg klarte ikke dette.
Anoreksien styrte alle tanker og handlinger. NEKT NEKT Nekt! tvangsforing!
Men etter at jeg var helt utgarmet av all angst og gråt, sovnet jeg.
nytt måltid, nye muligheter til å prøve frivillig... det ble frivillig, og nå sitter jeg her da.
vet ikke hva jeg skal gjøre!
~Frida~

5 kommentarer:

  1. varm oppmuntrende kläm te dä vännen...
    DU bestemme over anorexin... hang in there darling..

    SvarSlett
  2. PS!
    Med at du bestemme mene ä bare att du kan bestem å "finnas kvar".. att DU ska vinnj.. fine Frida...

    SvarSlett
  3. du ska klar det her, Frida! nå annja e itj aktuelt.. Det e så mang som tenke på dæ, og heie på dæ! Du ska kom tebake te friheten, du ska bestem over dæ sjøl:) det her klare du <3

    SvarSlett
  4. vil du dele hva som skjedde i helgen? tenker på deg...

    SvarSlett

gode ord dør sist